« Powrót do strony głównej
Opisy przedmiotów realizowanych w ramach projektu econet
Podejmowanie decyzji z wykorzystaniem modeli hybrydowych
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Symulacyjna gra decyzyjna TEES-6
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Zarządzanie infrastrukturą informatyczną
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Strategia kreatywna w reklamie
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Przywództwo w organizacjach - analiza najlepszych praktyk
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Tytuł kursu:
Strategia kreatywna w reklamie
Autor:
dr hab. Ryszard Kłeczek
Ogólna charakterystyka kursu:
Pełna procedura przygotowania, realizacji i oceny decyzji kreatywnych w reklamie.
Problematyka i program zajęć:
- Strategia kreatywna. Brief kreatywny.
- Wybór sposobu wyrażenia pozycji marki w reklamie (idea kreatywna).
- Techniki kreatywne przyciągania uwagi audytorium docelowego, tworzenia świadomości marki i komunikowania pozycji marki (menedżerskie kryteria oceny kreacji w reklamie).
- Użycie i tworzenie metafor wizualnych i werbalnych w reklamie.
- Nagłówek i ilustracja w reklamie prasowej.
- Tekst reklamy (body copy).
- Badanie efektów prac kreatywnych w reklamie (testy reklamowe, badanie efektów reklamy).
Wstępne wymagania do realizacji przedmiotu:
Ukończenie kursu: Podstawy marketingu
Przedmiot usunięty z oferty
|
Moduły lekcyjne udostępniane będą studentom według określonego harmonogramu. Treści dydaktyczne wzbogacone są o interaktywne
zadania i testy, jak również pytania problemowe. Po zapoznaniu się z materiałem studenci uczestniczą w zajęciach online -
wypowiadając się na forum dyskusyjnym, realizując prace grupowe, studia przypadków. Ich aktywność online jest oceniana i
wpływa na ocenę końcową z przedmiotu. Drugim elementem oceny końcowej jest egzamin, przeprowadzany w tradycyjnej formie. W przypadku przedmiotu Symulacyjna gra decyzyjna TEES-6 zasady realizacji zostały
zaprezentowane w opisie wykładu.
|
|
|
|
|